A bankban fegyveres biztonsági őrként dolgozó férj azzal fenyegeti a feleségét, hogy a szolgálati fegyverével le fogja lőni:  

Levél: „Bajban vagyok, ezért segítséget szeretnék kérni. Nem tudom, hogy mit is lehet tenni egy olyan személy- és vagyonőrrel, aki bántalmazza a saját családját.

Én a felesége vagyok, és  több mint 8 évnyi házasság után el szeretnék  tőle válni.

38 éves múltam, és úgy érzem, hogy nem tudok továbbra is együtt élni egy alkoholistával. Szívesen elköltöznék a közös házunkból, de ő nem akar - pontosabban nem is tud - kifizetni engem. Így kénytelenek vagyunk egy fedél alatt sínylődni. De itthon egyre elviselhetetlenebb a helyzet, ő egyre agresszívabb, mivel rengeteget iszik.

Csodálkozom azon, hogy valahogy  még egyáltalán el tud járni dolgozni A …. bankban fegyveres biztonsági őr.  Néhány hete azzal kezdett el fenyegetni, hogy ki fogja játszani az előírásokat, és valahogy hazahozza a szolgálati fegyverét. És azzal lelő engem, majd pedig magával is végez.

Elhiszem neki, hogy képes erre. Már többször előfordult, hogy megvert, legutóbb a napokban. A szobám ajtaját – amit kulccsal bezártam – betörte. Én az ágyamon ültem, ezért  elmenekülni se tudtam, így aztán ahol csak ért ott vert… ököllel. Tele vagyok kék és zöld foltokkal.

Nagyon félek tőle, rettegek attól, hogy egyszer halálra fog verni,  vagy - beváltva az ígéretét - lelő.

De mi van, ha az öldöklést esetleg már a bankban, az ügyfeleken el fogja kezdeni? Hogy lehet egy ilyen ember kezébe egyáltalán fegyvert adni?  A főnökei, a munkatársai nem látják rajta, hogy milyen állapotban van, mennyire másnapos?”

 

 

Bookmark and Share

Szerző: EdinaEdina  2011.06.14. 14:40 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://edinaoldala.blog.hu/api/trackback/id/tr462983257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása