A levélírónak évekkel ezelőtt volt egy súlyos testi sértéses ügye, ezért most nem kaphat vagyonőri igazolványt:

Levél: „Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy 2005-ben volt egy verekedésből következő súlyos testi sértésem.  A bíróság ezért 2008-ban pénzbüntetésre ítélt. (Se ezt megelőzően, se pedig azóta nem voltam büntetve.)  

2009-ben elvégeztem a vagyonőri tanfolyamot.  Amikor a vagyonőri igazolványomat ki szerettem volna váltani, a bűnügyi nyilvántartótól azt a választ kaptam, hogy csak 2013-ban engedélyezi a vagyonőri igazolvány kiváltását.

Ezután kértem méltányosságot, mivel a bírságot a büntetés kirovása után nem sokkal kifizettem, és kértem hogy ezért engedélyezzék nekem, hogy kiválthassam a munkavégzéshez szükséges vagyonőrit.

Nem engedélyezték. Így végeredményben nem 5 évre büntettek, hanem 8 évre az igazság szolgáltatás "gyorsasága" miatt.”

 

Sajnos a kérdező tényleg nem kaphatja meg a vagyonőri igazolványát 2013-ig, mivel ilyen ügyekben nincsen mód egyéni elbírálásra.

 

Részletesebben itt:

http://www.szvmszk.hu/files/images/Orszagos/jog/Magyar_Kozlony_2009-83_17641-17642.pdf

 

 

Bookmark and Share

Szerző: EdinaEdina  2011.05.05. 21:06 Szólj hozzá!

Címkék: levelek

A bejegyzés trackback címe:

https://edinaoldala.blog.hu/api/trackback/id/tr682880749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása