RENDEZVÉNYBIZTOSÍTÓ SZEMÉLYZETET KERESNEK!

Most szerveződő rendezvénybiztosító szakszolgálathoz keresnek szakképesítéssel rendelkező kollégákat és kolléganőket. A szolgálat szervezésében előnyt élvez, ha valaki a PannonSec Zrt. megbízásaiban teljesít vagy fog teljesíteni szolgálatot. Amennyiben nem a cégnél dolgozik, vállalnia kell a felkészítő tréninget.

A csoportba való bekerülés feltétele:

- Igazolható referencia (referencialevél).
- A szolgálat teljesítéséhez szükséges fizikai adottságok,
férfiak esetében: min. 180 cm testmagasság, min. 85 kg testsúly, 28-40 év életkor.

Idegen nyelv ismerete előny.

Jelentkezés:

Egész alakos, a jelenlegi külsőt tükröző fényképes önéletrajzzal, e-mailben a 
pannonsecurity@pannonsecurity.hu

Szerző: EdinaEdina  2009.11.26. 10:10 4 komment

Címkék: állásajánlat

A bejegyzés trackback címe:

https://edinaoldala.blog.hu/api/trackback/id/tr391553413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

totyajani 2009.11.30. 15:21:58

SZIASZTOK!
ÉN ÉN 15 HÓNAPJA NEM TALÁLOK MUNKÁT. SAJNOS AHOGY ELNÉZEM EGYRE TÖBB A KORHATÁRHOZ KÖTÖTT MUNKA KÍNÁLAT. VAGY 40 HELYRE ELKÜLDTEM AZ ÖNÉETRAJZOMAT ÉS MINDÖSSZE 2 AZAZ ÍRD ÉS MOND KETTÓ VETTE A FÁRADSÁGOT HOGY VISSZA JELEZZEN.JÖVŐRE BETŐÖLTÖM AZ 50-ET ÉS AHOGY ELNÉZEM 50. FELETT EGYRE KILÁTÁSTALANABB LESZ A HELYZETEM!

SÁNDOR 2010.02.17. 13:34:45

Barátaim,Kollegáim!

Mi jó franc van ebben az országban, szakmában? 350 - 450 Ft/óra estleg még le is lőhetnek, ez röhej és teljes kiszolgáltatottság az alvállalkozók alvállalkozói útvesztőben.Mi a megoldás?
Éhen halunk? Várom véleményetek! SÁNDOR

gimeni 2010.02.17. 13:53:14

49 vagyok 22éve aszakmában nem ilyedek meg,3év külszolgálat milyen referencia kell?A tanfolyam szerintem lehúzás.

gimeni 2010.02.17. 13:54:51

Ja nem voltam se rendör se katona ithon
süti beállítások módosítása