A levélíró nem tud hozzájutni ahhoz a pénzhez, amit a munkaügyi bíróság megítélt a számára:

 

Levél: „Olvasgatom az oldaladat, s én is szívesen megosztanám a történetemet. Négy éve dolgoztam folyamatosan egy munkahelyen biztonsági őrként  - egy hipermarketben -. A négy év alatt számát sem tudom, hogy hány alvállalkozó volt. Persze táppénz, szabadság az nem járt…. Szerencsére nem is betegeskedtem. Gond akkor lett, amikor a terhességem miatt kellett táppénzre mennem, amit nem fizettek, és még a munkaviszonyomat is megszüntették.

Természetesen ügyvédhez fordultam, s meg is nyertük a pert. A bírósági végzésben nem kevés összegről van szó, amit a munkáltató köteles megfizetni 15 munkanapon belül. Azóta hónapok teltek el! Nincs cég, nincs kin behajtani a pénzt.  Ennyit a bírósági végzésről! Ezekkel senki nem tud csinálni semmit se!

Én meg éljek meg havi 25000 forintból - ennyi a gyes -! Mivel a gyed sem illet meg,  mert megszüntették a munkaviszonyomat..... Ez az én történetem.”

 

Sajnos nem csak e levél írója küzd ezzel a problémával! :(  

Ha nem ékelődik be a történetbe a Bérgarancia Alap,  vagy ha nem állami, vagy nem valamelyik nagyobb, több éve működő cégről van szó, hanem egy pici úgynevezett bukócégről - s ezek bizony nagyon elterjedtek a vagyonvédelemben - akkor elég gyakori az, hogy a munkavállaló bár megnyeri a munkaadójával szemben a pert…. de aztán itt el is a akad az ügy, mert a megítélt pénzt egyáltalán nem, vagy csak hihetetlenül nehézkesen  lehet behajtani.

 

 

Bookmark and Share

Szerző: EdinaEdina  2010.10.24. 12:41 Szólj hozzá!

Címkék: levelek vagyonvédelem

A bejegyzés trackback címe:

https://edinaoldala.blog.hu/api/trackback/id/tr292394926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása