A levélíró két lehetőség közül választhatott: vagy munkanélküli lesz, vagy pedig éhbérét elmegy dolgozni. Az utóbbi mellett döntött.

Levél: „Szerintem az a helyzet amiben most vagyok nem az én szégyenem. Egyszerűen nem tehettem mást, mint azt, hogy ilyen megalázó feltételekkel is elvállaltam a munkát, mert egyébként a munkaügyi központba járkálhattam volna.

Kb. 7 hónapja vagyonőr  egyéni vállalkozó vagyok. Azóta ezen a jelenlegi munkahelyemen dolgozom.

Egy kollégámmal - egymást váltogatva – egy telephelyet őrzünk. Havi 400 – 450  óra munka, szabadság semmi. 350 forintos órabér.

És most még ezt is elvesztem, mert a telephelyet el akarják adni. Elvileg 30 napos felmondási időm lenne, ehhez képest elsején közölték velem, hogy tizenötödikétől már nem számítanak a munkámra.”

 

 

Bookmark and Share

Szerző: EdinaEdina  2011.07.03. 16:03 Szólj hozzá!

Címkék: levelek

A bejegyzés trackback címe:

https://edinaoldala.blog.hu/api/trackback/id/tr803035003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása