A levélíró  volt munkaadója  szabálytalanságok tömkelegét követte el – feketén dolgoztatás,  ruhapénz,  illetve kitalált büntetés levonása, fizetés késve történő kifizetése ..stb…stb … -:

Levél:” Tavaly februárban beléptem egy céghez kék – azaz alkalmi munkavállalói -  kiskönyvvel foglalkoztatott. 1 azaz egy db bélyeget kaptam tőlük,  arra az eshetőségre,  ha ellenőrzést kapnánk. Kértem a többit is, de az volt a válasz, hogy ÉN fizessem ki. Úgy tudom, hogy  a cégnek kell fizetni, ebben később a pénzügyes is megerősített. Idén február végén a főnököm  közölte, hogy ő most tudta meg, hogy én feketén dolgozom, és ez így nem mehet tovább. Ennek következtében munkanélküli lettem.

A munkaviszonyokról: levontak ruhapénzt -  nyári nadrágra, felsőre, 2 pólóra  - 12000 forintot.  Mondva csinált bealvásra 3000, a nem felvett kabát nem viseléséért 1500 -3000ft-ot vontak le. Fizetést késve kaptuk, de  volt, hogy csak több  részletben adták ki. Kitalálták, hogy éjszaka két óránként be kell jelentkezni, mellette még csekkolni kellett. Ha ezt elmulasztottad 1000 forint levonás. 24-ben dolgoztam, egyedül voltam. Járt volna a 4 órai pihenő – de szó se lehetett ilyenről -. 

Bármiért is szóltam, lealázóan közölték,  hogy örüljek, hogy van munkám,  s hogy    az állásra van helyettem 100 másik  jelentkező.”

 

 

 

Bookmark and Share

Szerző: EdinaEdina  2010.03.19. 15:51 2 komment

Címkék: levelek vagyonvédelem

A bejegyzés trackback címe:

https://edinaoldala.blog.hu/api/trackback/id/tr461852497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szekuriti Blogger. · http://szekuriti.blog.hu 2010.03.20. 17:23:45

Vagyonőri kamarának bejelentés, ingyenes ügyvédi segítségnyújtás igénybevétele miért nem alap?

ripley172 2010.03.27. 18:34:48

@Szekuriti Blogger: Nem kamara kell ide hanem egy ügyvéd, meg pár biztőr. A honvédségnél voltam szerződéses katona, mikor a pénzügy elkezdett trükközni, összedobta a pénzt 45-50 ember, kb 500 ft/ koponya és megbíztuk. Ő meg kiperelte a hadseregtől ami járt. Ezt igy kellene. Álljatok össze elégedetlen őrök a cégnél, és bízzatok meg egy ügyvédet. Ne mástól várjátok a gondjaitok megoldását, mert ingyen nem fog ezért senki sem tenni.
süti beállítások módosítása