A vagyonvédelemben dolgozóknak csak kevesebb, mint 10 százaléka a nő. Nekik nagyon sok előítélettel kell megküzdeniük. Gyakran a munkaadók arra hivatkozva nem akarják felvenni őket, hogy a megbízó férfi munkaerőt akar. S a társadalom is meglehetősen előítéletes azokkal a lányokkal, asszonyokkal, akik e területen dolgoznak. Sokan gondolják azt, hogy azok a nők, akik a vagyonvédelemben tevékenykednek férfiasak, nincs bennük semmi nőiesség.  Pedig a  G4S alkalmazásában álló Barbara képei is bizonyítják, hogy ez egyáltalán nincs így.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 .

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

.

(Barbinak ezúton is  szeretném megköszönni azt, hogy a rendelkezésemre bocsátotta a fotóit, a vagyonvédelemben dolgozó nőkkel szembeni előítéletek elleni küzdelem céljából!)

 

Bookmark and Share

Szerző: EdinaEdina  2011.05.01. 18:47 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://edinaoldala.blog.hu/api/trackback/id/tr232869803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baresif. 2011.05.01. 19:16:16

Ő a legszebb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lefty Apó 2011.05.02. 02:22:07

Egyedülálló a lányzó?

tiger25 2011.05.02. 20:58:55

Hát én szívesen dolgoznék vele egy műszakba:)

Lefty Apó 2011.05.02. 21:31:37

Miért nem abban a 2 évben dolgozott a G4S-nél amikor én? :(

Spike89 2011.05.27. 11:23:06

Hmm érdekes innen is le lett véve a kommentem..látom fáj az igazság egyeseknek,de mind1. nem csalódtam bennetek sem :)

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.05.27. 11:29:20

@Spike89: Azért szedegetem le a beírásodat, mert beperelhet téged a beírásodért. Hiába történt úgy, ahogy leírod, ki tudja azt bizonyítani?!?
Nem ellened vagyok ezzel - bár te most ezt úgy éled meg -. Pedig pont téged - is - védelek.

Spike89 2011.05.27. 11:46:44

jól van ,engem nem érdekel hogy beperel vagy nem,vannak akik hallották ennyi.de mind1.én tudom h milyen meg mások is ennyi.és köszi szépen. üdv
süti beállítások módosítása