Nem volt rajta téli kabát, ezért 10000 forintra megbüntette a munkaadója:

Levél: „Sok elképesztőbbnél elképesztőbb dolog esett meg már velem az alatt az öt év alatt, mióta vagyonőrként dolgozom.

Most a legutóbb megtörténtet írom le. Néhány hónapja a ………-nál vagyok biztonsági őr. Mikor beléptem hozzájuk megvetették velem – az első  2 havi fizetésemből levonva – a munkaruhát. (egy kabát, egy pulóver, egy nyakkendő + két ing) Nadrágot, cipőt nem adtak, az a sajátunk, annyi a kikötés, hogy fekete legyen.

A kabát, amit adtak  jó vastag, bélelt, olyan mint egy pufajka. Idén március végén délutánonként már elég meleg volt, talán16 – 20 fok is, az emberek is vékonyabb pulóverben járkáltak az utcán. Ilyenkor én se vettem fel a kabátot, de minden más előírásosan volt rajtam.

Egyik nap aztán jött az ellenőrzés, a kabát hiányát rögtön a szememre is vetették. Nem tulajdonítottam nagyobb jelentőséget az egésznek. Aztán a napokban mikor végre - egy jókora csúszással - megkaptam a márciusi fizetésemet, azt tapasztaltam, hogy tízezer forinttal kevesebb van a borítékban, mint amennyi járna. Ahogy kiderült, képesek voltak tőlem levonni ennyi pénzt, csak azért, mert nem volt rajtam a kabát. Persze nem  kaptam semmilyen papírt se a büntetéssel kapcsolatosan, se pedig a levonásról.”

 

 

Bookmark and Share

Szerző: EdinaEdina  2011.04.23. 16:06 1 komment

Címkék: levelek

A bejegyzés trackback címe:

https://edinaoldala.blog.hu/api/trackback/id/tr672849907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oxygene2 2011.05.14. 13:49:56

Legjobb tudomásom szerint az elvégzett munka után járó munkabérből csak -bírósági végzéssel lehet levonni bármit is-ha semmilyen írásos fegyelmi határozatot(hozzáteszem így ruházat miatt nem is lehet) nem adtak akkor irány a munkaügyi bíróság....
süti beállítások módosítása