Levél: "Miután soknak tartottam a mobilinternet számláját és a csapból is a T-Home folyt, ezért beadtam a derekamat, úgy is mondhatnám, hogy behálózott a multi.

2009. 10. 12.-én telefonon megrendeltem a szolgáltatást. Két nap múlva futár hozta is a modemet, majd a postás a szerződést. Ezt – fontos a dátum – 2009. 10. 26-án alá is írtam, s leadtam az egyik T-pontban. Hihetetlen sebesség gondoltam, s már láttam  is lelki szemeim előtt magamat, ahogy a neten száguldozok  féláron. Teltek, múltak a napok, s a lelkesedésem kezdett lankadni. 2009. 11. 26.–án  – 30. nap – felhívtam őket hogy mégis mi a helyzet. Érdeklősésemre azt válaszolták, hogy nem értik, mert már a szerelőkre vár a történet. Kérdeztem, hogy tisztában vannak-e azzal, hogy vállalták a szerződésben, hogy max. 30 nap alatt bekapcsolják a szolgáltatást?! Igen tudják, s sürgető e-mailt küldenek a szerelőknek, s max. két nap és lesz net. Nem lett. Nem hogy két nap múlva, de még két hét múlva se. A reklamáló telefonok még vagy háromszor megismétlődtek, úgy, ahogy az ígéretek is. És láss csodát: 2009. 12. 12-én – a 48. napon !!! – megjött az aktiváló sms a telefonomra: „Örömmel értesítjük, hogy az internet szolgáltatását aktiváltuk”. Hurrá, irány a net! Úgy rácuppantam a gépre, mint a ….. És koppantam, de akkorát! Nincs kapcsolat, írta ki a szerencsétlen gépem! Na ez már tűrhetetlen, felhívom őket és …. Hívnám én, de nincs vonal! Süket a telefon. Pesti gyerek erre azt mondja: Ügyes! Nem baj, van mobil, így hát azon hívom őket! Felveszik a hibát, ígérik, hogy hamar kijavítják. Az lehet, de ne nekem! Másnap vettem usb-s mobilinternetet és MŰKÖDIK. Na de várjunk, mert hűségnyilatkozatot írtam alá a T-Home-nak, szóval a történet folytatódik…… „

 

Szerző: EdinaEdina  2009.12.20. 10:29 Szólj hozzá!

Címkék: levelek

A bejegyzés trackback címe:

https://edinaoldala.blog.hu/api/trackback/id/tr511610487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása