Rossz munkakörülmények, ki nem fizetett munkabérek:

Levél: „Először is nagyon örülök, hogy végre nekünk őröknek is van egy olyan oldalunk, ahol megvitathatjuk a problémáinkat.

Több okom is van arra, hogy most  végre elszántam magamat e levél  megírására:


A tavalyi év végén a ……………-nél dolgoztam egy áruházban. Napi 120 kilométert utaztam a kollégámmal csak azért, hogy dolgozhassunk. Sajnos  az ígéretekből semmi se lett. A próbaidő letelte előtt felmondtak, úgy, hogy a mai napig tartoznak nekünk. De ők azt mondják, azért nem fizetnek ki minket, mert nálunk maradt a ruháikból. Ez nem igaz. Nem maradhatott, mert a saját gyakorló nadrágjainkban és pulóvereinkben dolgoztunk.

Ezt követően elmentem dolgozni a …………….-hez. Egy olyan helyen kellett egyedül szolgálatot ellátnom, ahol se világítás, se fűtés. Itt se kaptam meg a teljes fizetésemet, mindig csak mellébeszélnek, de  még mindig semmi előrelépés az ügyben.

Viszont ami a legjobban fáj, az az, hogy mikor jelentkezem egy munkára és megmondom, hogy Nógrád megyéből érdeklődöm, akkor egyből az a válasz, hogy tárgytalan, mert messzi lakom. Nem értem, hogy akkor miért nem írják le, hogy kik jelentkezzenek, honnan várják a jelentkezőket.

Ebben az évben is már elküldtem kb. 30 önéletrajzot, de még arra sem voltak hajlandóak, hogy visszajelezzenek, hogy nem tudnak foglalkoztatni.”

 

Bookmark and Share

Szerző: EdinaEdina  2011.08.11. 17:21 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://edinaoldala.blog.hu/api/trackback/id/tr433146469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása