Egy álláskereső beszámolója:

Levél: „2010. szeptemberében munkanélküli lettem. (Érettségizett ember vagyok, több szakmával, tehát nem vagyok egy tanulatlan.) Néztem a hirdetéseket, rengeteg biztonsági őri munkát láttam. Nos, a maradék kis pénzemből elmentem egy tanfolyamra, amit sikeresen el is végeztem a télen. Meg is lettek a szükséges papírok - a vagyonőri igazolvány, kamarai tagság -. Azóta munkát keresek.

Nagyon sok kamu hirdetés van. Telefonszámok, amiket   soha nem vesznek fel, levelek, amiket soha nem igazolnak vissza. Vannak olyan hirdetők, akik szerintem csak  az önéletrajzokat gyűjtik be valamilyen célból. Olyan is volt, hogy taxival siettem állás ügyben egy megbeszélt helyre - persze hiába, mert mire odaértem az állás betelt.

Volt, ahol azt mondták - üzlet őrzéséről lett volna szó  - ha 2 hét alatt nem kapok el  egy tolvajt, akkor ki leszek rúgva. Ilyen feltételekkel inkább el se vállaltam a munkát.

 A héten pénteken végre elkezdtem egy melót - telephely őrzése Budapesten -.  Mikor azt  mondtam a cég képviselőjének, hogy majd számlára kérem a fizetést és hogy be nem jelentett munka nem kell, szörnyű mérges lett. És a nap végén  azt  közölte velem, hogy  elmehetek -  inkább mást fog helyettem felvenni."

 

Bookmark and Share

Szerző: EdinaEdina  2011.02.13. 19:29 2 komment

Címkék: levelek vagyonvédelem

A bejegyzés trackback címe:

https://edinaoldala.blog.hu/api/trackback/id/tr892658733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zabszemjankó 2011.02.16. 12:49:22

Én is hasonló cipőben járok:( Nagyon régóta keresek már melót,de azon gondolkodom,hogy végleg elhagyom a biztonsági őr pályát,mert ami itt folyik az elkeseritő!Nem lehet tisztességesen megélni abból az alamizsnából amit biztonsági cégek adnak,már ha kifizetnek..,és ez nagyon szomorú!!Unodritó az egész ország de legfőképp a biztonsági őri szakma!

m.thomas 2011.02.19. 15:11:45

Nálam a topik címe és a levél tartalma sehogy nem találkozik, de ha már itt vok...

Tisztelt Levélíró!

Sajnos ebben a szakmában egy korrekt cég sincs!!!!!!
Olyan, aki annak tartja magát, annál több :)

Csak 2 konkrét eset:
1, összeverték a biztonsági őrt, korház intenzív, a munkáltatói szerződést lobogtathatta, a munkáltató nem fizette a járulékokat!

2, az őrt a volt feleség gyerektartással perelte, tárgyalás, ismét munkavállalói szerződés lobogtatás, de mire a bíróság utánanézett a cégnek, az már nem is létezett.

Önéletrajz. Valóban sokan gyűjtik, ugyanis fejadász cégeknek nagyon jó pénzért eladható. Ez komoly!
süti beállítások módosítása