A levélírónak ugyanarról az állásról hol azt mondták, hogy már betelt, hol pedig azt, hogy még mindig lehet rá jelentkezni:

Levél: „Vidéken élő negyvenes évemben járó nő vagyok. Velem az történt, hogy telefonon jelentkeztem egy vagyonvédelmi cég által meghirdetett állásra.  A telefonálást - ahogy illik - azzal kezdtem, hogy  bemutatkoztam.  A nevem elhangzása után rögtön hallottam is, hogy a telefonos hölgy háta mögül egy férfi hangja azt mondja, hogy már betelt az állás.

Nem hagyott nyugodni az eset, ezért  a történtek után még háromszor felhívtam őket. Kétszer név nélkül, egyszer álnéven. Érdekes módon mindegyik esetben élt a meghirdetett állás. Olyannyira, hogy még azt a címet is megkaptam, ahova el lehet küldeni az önéletrajzot.

Szerinted mi lehet ennek az oka? Miért van az, hogy ugyanarra az állásra egyszer azt mondják, hogy már betelt, máskor pedig azt, hogy nyugodtan küldjem el az önéletrajzomat, mert még aktuális az álláshirdetés?.”

 

Fogggalmam sincs.  Nem tudom, hogy mi lehetett ennek az oka.

Az egyik elképzelésem az, hogy talán a főnök nem akart női alkalmazottat, és ezért utasította a beosztottját, hogy mondja azt, hogy már betelt az adott állás. Viszont mikor nem volt a vezető a közelben, akkor a telefonos finomabban  -  a levelezési cím megadásával - oldotta meg a dolgot. (Mivel ugye azt nem mondhatja ki, hogy nem fogunk felvenni, mert te nő vagy! )

A másik ötletem az, hogy a levélírónak esetleg valamikor volt már valamilyen konfliktusa valamelyik volt munkaadójával. S sose lehet tudni, hogy egy-egy hirdetés során kibe is botlik bele az ember, hiszen  a vagyonvédelemben nagyon gyakori, hogy  ugyanazok az emberek  egymás után alapítgatják a különböző nevű cégeket. Másrészt,  mivel a cégek vezetői között nagy az összefonódás - mindenki mindenkinek  rokona, ismerőse, barátja - ,  ezért bizony átadják egymásnak a valamilyen okból problémásabbnak tekintett dolgozókról az infókat. Így aztán - főleg vidéken - könnyen megeshet, hogy egy munkavállaló valamiért nemkívánatossá, „leprássá válik” a munkaadók számára.

 

 

 

Bookmark and Share

Szerző: EdinaEdina  2011.03.09. 19:20 Szólj hozzá!

Címkék: levelek vagyonvédelem

A bejegyzés trackback címe:

https://edinaoldala.blog.hu/api/trackback/id/tr632725822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása