Levél: "Üdvözlöm! Én ….. vagyok,  s egy kérdéssel fordulnék Önhöz. Szoktam olvasgatni az oldalát, és láttam, hogy szokott segíteni különböző felmerülő problémákban a vagyonőri tevékenységgel kapcsolatban. Nekem is lenne egy problémám, és nem igazán tudom kihez is fordulhatnék ezzel kapcsolatban vagy kitől várhatnék választ a kérdésemre.

A problémám a következő lenne: vagyonőri igazolvány kiváltása céljából felkerestem a lakóhelyemhez tartozó rendőrkapitányságot, ahol megkaptam az igazolvány kiváltáshoz szükséges papírokat, csekket és egyéb dokumentumokat. Első lépésként  - ezt bizonyára Ön is tudja - az adatlekérő lapon kellett lekérnem a Bűnügyi Nyilvántartó Hatóságtól az igazolást, hogy nem folyik ellenem semmilyen eljárás. Két héten belül meg is kaptam, hogy természetesen alkalmas vagyok a tevékenységre. A problémám viszont innen kezdődne. Mikor újra felkerestem az illetékes kapitányságot most már a kezemben a szükséges iratokkal, befizetett csekk, bizonyítvány másolat stb. …. és szerettem volna benyújtani a kérelmet az igazolvány kiváltáshoz , akkor ért a meglepetés, mert visszaadták a papírokat és kezembe adtak egy címet,  hogy az Országos Igazságszolgáltatási Tanács Hivatalának a számlájára fizessek be 2000 forintot és kérjem le, hogy NEM-E ÁLLOK GONDOZÁS ALATT! Egyszerűen szóhoz sem jutottam, elvettem a papírokat és eljöttem. Kérdés feltétele ott  - úgy érzem - felesleges lett volna,  mert a tisztelt előadó hölgynek a szemében a segítőkészség szikráját sem láttam!

A kérdésem Önhöz a következő lenne: mi a teendő azon kívül hogy lekérem ezeket az adatokat újra - ami két héttel megint eltolja a lehetőségét annak hogy munkába álljak - ?!?  (Természetesen a válasz az lesz, hogy semmilyen gondozás alatt nem állok.) Egyáltalán mindenkinek szükséges ezt lekérni vagy csak rám néztek és úgy ítélték meg,  hogy sérült vagy támogatásra szorult ember vagyok?:)) „

 

Az igazolvány kiváltásához az alábbiakra van szükség:



1. Hatósági erkölcsi bizonyítvány

Az ehhez szükséges nyomtatvány a postán szerezhető be, ára 155,- Ft. Az űrlapot nyomtatott nagybetűvel kell kitölteni!  Az eljárási díj 3.100,- Ft,  melyet a borítékban levő csekken kell befizetni!

A kérőlapot és a 3.100 forintos befizetést igazoló csekk feladóvevényét postai úton kell megküldeni a kiállításra jogosult szerv címére:
Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala 1475 Budapest, Pf. 172.

Kb. 1 hét alatt érkezik meg az igazolás!

Útmutató: a hatósági erkölcsi bizonyítvány kitöltéséhez: http://edinaoldala.blog.hu/2013/01/29/utmutato_hatosagi_erkolcsi_bizonyitvany_igenylesehez 

A hatósági erkölcsi bizonyítványról. Kik kaphatják meg térítésmentesen? http://edinaoldala.blog.hu/2011/09/29/a_feddhetetlenseget_igazolo_hatosagi_bizonyitvanyrol_kik_kaphatjak_meg_teritesmentesen  

 

2. A vagyonőri (biztonsági őri) bizonyítványt közjegyző által hitelesíttetni szükséges 1 példányban!


3. Rendőrségen az igazolvány kiváltásának menete:


Az igazolással  és a bizonyítvány közjegyző által hitelesített másolatával az illetékes rendőrkapitányságot kell felkeresni, az ott kapott 6.900,- Ft igazgatási díjat a postán kell befizetni, majd a feladóvevényt az igazolvány kiváltás iránti kérelemhez csatolni szükséges. Az ügyintézéshez a személyi igazolvány és a lakcímkártya legyen az ügyfélnél.

CSELEKVŐKÉPESSÉGI IGAZOLÁS 2012. JANUÁR ELSEJÉTŐL NEM KELL A VAGYONŐRI IGAZOLVÁNY KIVÁLTÁSÁHOZ!

 
Letölthető dokumentum:
KÉRELEM
a gondnokság alá helyezettek számítógépes névjegyzékéből történő adatigényléshez

 

 

Kapcsolódó anyag:

 

Milyen szakképesítések fogadhatóak el személy- és vagyonőri (biztonsági őri) képesítésként?:

http://edinaoldala.blog.hu/2010/08/30/milyen_szakkepesitesek_fogadhatoak_el_szemely_es_vagyonori_biztonsagi_ori_szakkepesiteskent

 

Büntetett előélettel lehet-e valaki biztonsági őr?:

http://edinaoldala.blog.hu/2010/11/24/buntetett_eloelettel_lehet_e_valaki_biztonsagi_or_iii

 

Igazolványcsere - lejárt vagyonőri igazolványok -:

http://edinaoldala.blog.hu/2011/01/27/igazolvanycsere_lejart_vagyonori_igazolvany_eseten

 

Elveszett vagyonőri igazolványok pótlása:

http://edinaoldala.blog.hu/2011/01/31/elloptak_a_vagyonori_igazolvanyt

 

Rendőrhatósági engedélyek cseréje:

http://edinaoldala.blog.hu/2011/05/05/rendorhatosagi_engedelyek_csereje

 

Felhasznált info: http://www.szvmszk.hu/index.php?&pg=hirek10&do=read&newsID=89

 

Bookmark and Share

Szerző: EdinaEdina  2010.01.30. 09:13 238 komment

Címkék: levelek vagyonvédelem vagyonőri igazolvány

A bejegyzés trackback címe:

https://edinaoldala.blog.hu/api/trackback/id/tr121714119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robi1986 (törölt) 2010.10.13. 19:52:24

szia Edina!

2hónapja adtam le a papírokat és azóta várom hogy a vagyonőrit ki küldjék.még nem érdeklődtem de megteszem mert lassan vége az évnek és még mindig nem kaptam meg.Köszi a segítséget.

mókar 2010.10.26. 12:11:59

Szia Edina.

Érdeklődnék,hogy börtönőri iskolára-vizsgára-bizonyítványra kiváltható-e a
vagyonőri igazolvány?
Az biztos,hogy ez pár évvel ezelőtt még lehetséges volt!

Köszönöm!

mókar 2010.10.26. 16:49:12

Szia Edina!

Köszönöm a gyors válaszod!

LLadybird 2010.11.10. 08:03:28

A bünügyi nyilvántartásos adatlapot hol lehet letölteni?

gyeneslecso 2010.11.11. 12:35:31

Szia az lenne a kérdésem, hogy az OIT-papír-t átlagosan milyen gyorsan küldik vissza nekem??? Kösszi előreis!!

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2010.11.11. 15:25:05

@gyeneslecso: Szia! :)

Pár hét után szokták küldeni.

Ha sokáig húzódik az ügyed - vagy nagyon sürgős -, akkor itt van néhány tel. szám, amin érdeklődhetsz:

1/354-4100
1/452-3622

Állítólag kedden, s csütörtökönként lehet elérni őket.

mókar 2010.12.01. 16:42:31

Szia Edina.

2 éve a páromnál lakom Érden. A bejelentett lakcímem Cegléden van.Ha szeretném kiváltani a vagyonőrimet,ezt megtehetem itt Érden is,vagy le kell utaznom ceglédre?? Érden csak a levelezési címem van.Köszönöm.

Üdv:Gyalogbéka.

laca288 2010.12.09. 10:27:41

Helló
Remélem tudtok segíteni nekem.Úgy néz ki,hogy lenne állás számomra,de az orvosi alkalmassági vizsgám lassan lejár,az nem gond,mert megújíttatom,de viszont a pszichológiai érvényesség is ugyan úgy ami a fegyvervizsgámhoz van.Ezt hol tudom megújíttatni,és mennyibe kerülnek a költségek hozzávetőlegesen?(orvosi,pszichológia)Utoljára 2006-ban volt kiállítva a papírom.
Köszönöm a segítséget előre is!

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2010.12.09. 15:42:30

@laca288: Szia Laca! :) Budapesti vagy? Ismered az Őrtanodát? Náluk a teszt és az orvosi vizsgálat együtt 11.000 forint. Havonta van náluk pszicho teszt + orvosi vizsgálat, most dec. 18-án is lesz. További részleteket megtudhatsz innen: www.ortanoda.hu/

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2010.12.09. 15:43:51

@laca288: Itt egy másik lehetőség is:
BILKEI PÁL
telefon: 06/30/973-07-89
A vizsgálat helye: Bp. XIV. ker. Stefánia út 55. szám, előzetesen egyeztetett időpontban

laca288 2010.12.09. 16:41:06

@EdinaEdina: Szia! Köszönöm a gyors választ,de sajnos nem Budapesten élek,hanem Szabolcsban,Nyíregyházán.Csak itt kérdezgettem és hát általában,ahány ember annyi válasz volt.Legjobban a pszichológia érdekel nem is az orvosi része.Köszönöm mégegyszer!

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2010.12.09. 17:34:34

@laca288:
Őket próbáljad felhívni, s tőlük érdeklődj - állítólag náluk lehet alkalmassági vizsgát csinálni a fegyverhez -:
Dr. Petlyánszki Gábor vezető főorvos
(70) 381-7731
4400 Nyíregyháza, Bujtos u. 2.
szszblofegyver@gmail.com
Dr. Gavallér Andrea klinikai szakpszichológus
Marosi Zita klinikai szakpszichológus
Gilányi Gabriella klinikai szakpszichológus
Szabolcs-Szatmár-Bereg megye

gyeneslecso 2010.12.28. 09:19:49

Sziia én azt szeretném megkérdezni,hogy a Kamarai tagság mennyibe kerül??
Választ előre is köszzönöm:)

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2010.12.28. 09:29:23

@gyeneslecso: Új tag lennél? Ha igen, akkor van egy egyszeri regisztrációs díj + az éves tagdíj. Gondolom, hogy nem idén csináltatnád, hanem jövőre. A 2011-es díjak: regisztrációs díj: 2500 forint a kamarai tagság: 6100 forint. (Idén ez: 2400 illetve 5900 forint)

atommy 2010.12.28. 22:42:17

Szia Edina!
Lenne két kérdésem a cselekvőképesség igazolását kérő lappal kapcsolatban.
Az első hogy a 3. pontban pontosan mit is kell megadni.
A második pedig, hogy a 4. pontot is ki ell-e tölteni, ha nem állok gondozás alatt?
Válaszodat előre is köszönöm.

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2010.12.29. 07:45:00

@atommy: Szia!
A 3. pont: A felvilágosításhoz szükséges jogi érdek igazolására irányuló közlés: személy-vagyonvédelmi tevékenységre jogosító igazolvány kiadásához, meghosszabbításához/magánynyomozói tevékenység/biztonságtechnikai szerelő/szakember stb., ill. a kipontozott részre odaírni, ha nincs benne a felsorolásban- A jogi érdeket igazoló okirat száma: A kérelmező személyi igazolvány száma.

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2010.12.29. 07:49:35

@atommy: a nyomtatvány 4. pontja:
A gondnokság alá helyezett:
"A kérelmezőnek a saját személyes adatait kell beírnia!
- neve:(leánykori vagy előző neve) A kérelmező saját neve
- születési helye, ideje: A kérelmező saját születési ideje, helye -
Anyja neve: A kérelmező édesanyjának a neve"
Töltsed ki, fölé meg írjad, hogy nem állsz gondnokság alatt!

Buldozeer 2011.01.26. 07:47:51

Reggelt!
Nézegetem a bajegyzéseket, véleményeket
szakmailag tudatlan bizt szolgálattal már én is találkoztam akik egy gyáregység dolgozóit "vetkőztetik"....azért a jogalapra kiványcsi lennék....
Nos én ht áll tag vagyok a fentiekben leírt menetet még megelőzi egy kis pacsizás a parancsnokkal. Kérelmet kel címezni neki ha a másod bejelentett lenne, ügyebár töbségében az! :D
A kérelemet ha aláírta, utánna legtöbb esetben át is lehet térni a 2., pontra mivel ha ht állományú tag vagyok akkor értelem szerűen bűntetlen előéletű.
Aki meg büntetett az nem is lehet hivatásos, vagy ha utólag születik jogerős szabadság vesztéssel járó ítélet akkor meg meg kell szüntetni a szolgálati jogviszonyát.
Fegyver vizsgával megint csak előnyben vagyok. megvan: p9rc, mosberg, kgp, mauser. Itt megint csak a pk-t kell megcímezni egy kérelemmel hogy fegyvertartási- viselési (de inkább az utóbbi, mert akkor mind a kettő meg van)
éles- gáz riasztó fegyverre engedélyezze az ügyintézést, az így kapott engedélyt is jobban szeretik a rendőrök.
Viszont felhívom mindenki figyelmét hogy saját maroklőfegyverét ne állítsa szolgálatba!
Nincs rá vonatkozó szabály, de ne az én pénzem kopjon.(130E)
Jah és ha már megvan a viselés-tartás akkor látogassák a lőtereket, 5000 ft amit el kell puffogtatni és az op felé igazolni egy lőtér által kiállított igazoláson.

Tömeg 2011.01.26. 12:18:05

Szia! Sajnos időmből kifolyólag nem tudtam átolvasni mindent, ezért lehet hogy már kérdezték de azért leírom mi lenne a problémám az "adattovábbítás iránti kérőlapon" az 5.ös pontnál a tisztelt rendőrség megzavart, segítséget kértem a kitöltéséhez, erre kaptam egy 2perces hadarást amiből sajnos semmi nem maradt meg, azt szeretném megtudni ezeknél az A1 A2 B1 B2, dolgoknál értelemszerűen ugye az 1re kell "X"-et tennem? :) a 6os pontnál is elfelejtettem hogy mit kell írnom, tudtommal általánosan ugyanazt a személy és vagyonőr igazolvány megszerzéséhez. Illetve a 4-es pontnál Számlázási adatok az illetékes rendőrség adatai? Előre köszönöm a választ, avagy bármilyen segítséget a kitöltéshez, nem szeretném elrontani:)

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.01.26. 16:52:31

@Tömeg:Szia! :)
4. pont: Csak akkor kell kitölteni ha a számlát nem a kérelmező nevére kéred kiállítani! Tömeg, te vagy a kérelmező! /Nem a rendőrség/
5. pont : Azokat jelölgeted be, amik igazak rád!
6. pont: beírod, hogy a vagyonőri igazolvány kiváltása céljából kéred.

grimmjow 2011.01.30. 16:46:56

Sziasztok.
Megkaptam a kamarától a csekket, befizettem. Van még más teendőm vagy majd valamikor küldik a matricát a kártyához?

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.01.31. 07:30:01

@grimmjow: Szia Grimmjow! Küldeni fogják a matricát. /Tavaly sima levélként - tehát nem ajánlottként - küldték. Volt olyan, aki nem kapta meg, hanem jelzése után újat küldtek ki neki. Tehát ha sokáig - pl. április első napjaiig - se kapnád meg, akkor jelezzed a problémát a Kamara felé. DE szerintem meg fogod kapni! :)/

grimmjow 2011.02.01. 10:48:21

@EdinaEdina: Köszönöm válaszodat. Most kaptam meg néhány perce. Lehet, hogy hülye kérdés lesz, de meg kérdezem. Az új matricát a kártya hátuljára kell ragasztani, vagy a 2011-es helyére?

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.02.01. 18:24:33

@grimmjow: Szia Grimmjow! Miért lenne hülye kérdés? A másik helyére kell ragasztani.

grimmjow 2011.02.01. 20:30:50

@EdinaEdina: Szia Edina! Csak azért kérdezem, mert van a kártya hátulján is hely. Az van, oda írva, hogy "Kamarai bejegyzések" és a matrica oda fér. De a régit akkor le szedjem és úgy ragasszam fel a másikat?

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.02.03. 19:59:13

@grimmjow: Szia! :)

Bocs, hogy csak most írok, de elég furcsa két napot tudhatok magam mögött!

Igen, szedjed le, és ragasszad fel a helyére a másikat!

krszk 2011.02.04. 09:23:34

Szia Edina és a többiek!
Fentebb felsoroltad a sulikat amikkel ki lehet váltani a vagyonőrit. Ezzel kapcsolatban kérdezném: én a Zrínyin végeztem biztonságtechnikai mérnökként, most akkor ezzel lehet vagy nem? Nincs a felsorolásban. Köszi!

GyikJr 2011.02.04. 13:39:08

Szia edina!

Kérdésem lenne hozzád?

Nekem csak új vagyonőri igazolványt kell csinálni a régi lejárt már.Elküldtem minden papírt.Kaptam egyre választ nem vagyok büntetett alkalmas vagyok rá meg stb.De másik nem akar megjönni valami kérelem,pedig már több mint 2hete feladtam.Tudsz valami telefonszámot amin esetleg tudok érdeklődni utána.

Válaszod köszönöm.

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.02.04. 18:33:43

@GyikJr: Szia! :) Mire az OIT-papírt - cselekvőképességit - kézhez kapod az minimum 2-3 hét. Tehát még időben vagy.
Elérhetőségeik itt:
edinaoldala.blog.hu/2010/12/30/adatkeres_az_oit_tol_cselekvokepesseg_igazolasa

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.02.04. 18:38:26

@krszk: Szia! :)
Te CIVIL mérnöki - biztonságtechnikai - szakon végeztél? Ha igen, akkor szerintem vagyonőri vizsgát kell csinálnod.
DE hívjad fel az állandó lakhelyed szerint illetékes rendőrséget, s kérjed a vagyonőri igazolványokkal foglalkozó ügyintézőt! Kérdezzed meg tőle is!

GyikJr 2011.02.04. 19:08:50

Köszönöm válaszod:)

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.02.04. 19:22:32

@GyikJr: Ja, a tel.számok lemaradtak: 1/354-4100
1/452-3622 (Állítólag ezeken lehet érdeklődni)

GyikJr 2011.02.04. 19:48:41

Melyik melyik szám vagy mind 2 számon lehet érdeklődni.Ezek úgye 06-1-354-4100,06-1-452-3622 matávos számok nem.

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.02.05. 18:25:44

@GyikJr: Szia! Mind a kettőt próbáljad meg (kedden, csütörtökön) Igen, ezek vezetékes telefonszámok.

Sultan Smith 2011.02.07. 15:48:44

Üdv!
Miután megvannak a papírjaim, és bemegyek a rendőrségre, ott hogyan folyik az ügyintézés? Kiadnak egy kérvényt, meg egy csekket, amit befizetek, a kérvényhez csatolom, és levelezek egy jót? Vagy ott kitöltetik a kérvényt, elszalasztanak a postára, hogy fizessem be a csekket, aztán jöjjek vissza a feladóvevénnyel, és ők majd intézik?

Holnap mennék, de időben nagyon nem mindegy, hogy mikor végzek, ezért kérdezem.

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.02.07. 16:00:46

@Sultan Smith: A kérelmet letöltheted a police.hu oldaláról is!
www.police.hu/nyomtatvanyok?pagenum=3 (a kitöltési útmutatót is megtalálod hozzá)
Szóval az összes papíroddal elmész a rendőrségre.
Ott vagy kitöltöd a kérelmet amit tőlük kapsz vagy viszed a már a police.hu oldaláról letöltött és otthon kitöltött nyomtatványt magaddal. Az ügyintézőtől kapsz majd egy csekket, azzal elmész a postára, ott befizeted, s a befizetést igazoló csekkel visszamész a rendőrségre. Ennyi.... aztán már csak várakoznod kell, pár hét - általában 2-3-4 hét - s elkészül az igazolványod.

krszk 2011.02.08. 14:08:47

Köszönöm a választ!
Felhívtam a gödöllői kapitányságot. Egy nagyon kedves hölggyel beszélgettem, de nem tudta megmondani hogy jó-e ez a diploma. Azt javasolta hogy faxoljam el neki, továbbítja a megyéhez, majd ott eldöntik. Örülnék ha elfogadnák, elvégre a személy- és vagyonvédelem államvizsga tárgy volt csakúgy mint pl. a fegyverismeret. Majd kiderül.

Willám 2011.02.08. 17:31:56

SZIASZTOK.Én novemberben tetem le a tanfolyamot.Kérdésem az lenne miért nem tudta a viszgáztató ide adni a rendőrségi papírokat?Ezért februárban adtam be vagyis fel azt a papírt amit a rendőrség csak a kezembe nyomott és irány a posta nem kellett a 6500 ft se.70000 be volt a vizsgám minden szombat 9-12.00 ig ez volt kb 8 alkalom.Nagy pénzben játszanak az oktatók,de intézni semmi. Amikor felhívtam a bizonyítvány másolat miatt azt mondta 400 ftkb,de ő is eltudta volna intézni nem?
azért az sms -t küldte mikor vizsgáztam ,hogy még mennyivel lógok.Tehát várom a papírokat ami már meglenne ha az oktató elkéri a rendőségen annyi példányt amennyi a vizsgázó.A rendőrség a szomszédban volt.Tehát ezért a munkáért amit ők csinálnak nem,hogy 50.000-et de 20.000-et se adtam volna ha tudom ,hogy csak ennyi az egész.Önvédelmi és jogi cd-t lehetett venni 1000ft-ért.Amikor megnéztem a gyerekkel amit egy rendőr csinál önvédelemből ,azt mondta tegyek be egy Van Damme filmet.Késsel való elhárítás vegyem le a kabátom tekerjem a kezemre és úgy védekezzek.És ha nincs kabátom?Ez az egész egy nagy vicc.Mindegy belekezdtem megcsinálom,ennyi.

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.02.10. 08:47:08

@krszk: Szia!:) Hát, akkor most te is várakozhatsz egy picit. :( DE ha ilyen tantárgyaitok voltak, akkor lehet, hogy van esélyed. Ha kedved s időd is van hozzá, akkor majd írjad meg, hogy mi lett a történeted vége! Másoknak okulásként!

probs 2011.02.11. 12:23:44

Szia! Több helyről hallottam, hogy a kötelező kamarai tagság megszűnik. Erről hol lehetne valami hivatalos infót kapni?

FOXI 2011.03.27. 13:36:00

Hali Mindenkinek!
Én már ott járok hogy az OIT megküldte a papirom de a cselekvőképességet is ez igazolja?

vinlasz 2011.03.27. 18:06:32

Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy elveszett a vagyonőri bízonyítványom. Hol tudom pótolni?

rákuram 2011.03.28. 09:33:37

Szia!Vállalkozó kell hogy legyek különben annyi.Mit.kell tennem és mennyibe kerül ez nekem?

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.03.28. 09:44:43

@FOXI: Szia FOXI! :) Igen, az OIT-papír igazolja azt, hogy nem állsz gondnokság alatt!

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.03.28. 09:49:27

@vinlasz: Szia Vinlasz! :) Az elveszett vagyonőri igazolványod egy érvényes vagyonőri igazolvány volt? Mikor járt volna le?
Itt találod a kérdésedre a választ:
edinaoldala.blog.hu/2011/01/31/elloptak_a_vagyonori_igazolvanyt
Sok sikert! :)

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.03.28. 10:02:56

@rákuram: Szia Rákuram! :)
Egyéni vállalkozás ügyintézésének rendje

I. Rendőrhatósági engedély kiváltása (rendőrség - igazgatásrendészet)
Szükséges okmányok:
1. Személyazonosító okmányok (jogosítvány, lakcímkártya, letelepedési engedély, személyi igazolvány, személyi azonosító kártya, útlevél) valamelyike.
2. A tevékenység végzésében személyesen közreműködő egyén szakmai igazolványa (személy- és vagyonőri, magánnyomozói, biztonságtechnikai).
3. Szolgáltatási felelősségbiztosítás.
4. Igazolás a büntetlen előéletről és a cselekvőképességről. Beszerzésükről a rendőrségtől lehet információt kérni. A büntetlen előéletről szóló igazolásért fizetni kell: 3 100.- Ft.
5. Igazolás arról, hogy a kérelmezőnek nincs adó-, vám- vagy társadalombiztosítási tartozása. Beszerzése: adó- és TB igazolás az APEH-tól, vámigazolás a vámhivataltól – de kérhető mindkettő együtt az APEH-tól is. Szükséges a helyi önkormányzat adó-igazolása is. Az igazolás díja fajtánként: 2 000.- Ft (csekken vagy átutalással kell be-fizetni). Fontos! Az igazolások 30 napig érvényesek!!
6. Vállalkozói nyilvántartási szám – a kiadását követően utólag kell benyújtani.
7. A hatósági engedély díja tevékenységenként: 23 000.- Ft (csekken kell befizetni).
Megjegyzés: Az okmányokat eredetiben kell bemutatni.

II. Egyéni vállalkozói tevékenység bejelentése (a Hatósághoz)
2010. január 1. után a vállalkozói igazolvány kiváltása nem kötelező, nem feltétele a
munkavégzésnek!
A bejelentést az e célra rendszeresített elektronikus űrlapon kell megtenni.
A bejelentésnek tartalmaznia kell:
1. a bejelentő családi és utónevét, születési családi és utónevét, anyja családi és utónevét, születési helyét és idejét, lakcímét, értesítési címét, állampolgárságát,
2. nyilatkozatot arról, hogy nem állnak fenn a törvényben meghatározott kizáró okok,
3. a főtevékenységet, és a folytatni kívánt egyéb tevékenységet (tevékenységeket) a TEÁOR-számokból képzett szakmakód szerint megjelölve,
4. a székhely, valamint szükség szerint a telephely (telephelyek) címét,
5. az adózás rendjéről szóló 2003. évi XCII. törvényben meghatározott további adatokat és nyilatkozatokat, amelyek az állami adóhatósághoz való bejelentkezési kötelezettség teljesítéséhez szükségesek.

III. Nyilvántartásba vétel (kamara)
Szükséges okmányok:
1. Rendőrhatósági engedély.
2. Vállalkozói nyilvántartási szám.
3. Nyilvántartási díj 5 000.- Ft/év készpénzben.
4. Amennyiben az egyéni vállalkozó a tevékenységet személyesen is végzi, kamarai tagsági viszonyt is létesítenie kell.
Regisztrációs díj: 2 500.- Ft (egyszeri díj), tagsági díj: 6 100.- Ft/év.
Megjegyzés: A II. félévben tagsági viszonyt létesítő (nyilvántartásba vett) személy
2 500.- Ft regisztrációs díjat,
3 050.- Ft tagsági díjat, és mint vállalkozó
2 500.- Ft nyilvántartási díjat fizet.
INFO FORRÁSA: baranya.szvmszk.hu/gyakorlati

macifiu78 2011.03.28. 10:16:41

Sziasztok!
Bocsi,hogy ha esetleg hülyeséget kérdeznék de most szeretném a vagyonőrimet újra kiváltani.Elviekben minden meg van vagyis befizettem a 3100 forintos csekket felragasztottam majd feladtam postán.a kérdésem mikor mehetek a rendőrségre?mennyi idő mire választ kapok a levélre?kb 1 hete adtam fel a befizetett csekket a levélel.

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.03.28. 10:23:25

@macifiu78: Szia Macifiú!
Ha jól értem, akkor megkérted a papírt a bűnügyi nyilvántartásból. (Ez viszonylag gyorsan meg fog jönni, pár nap.)
A hosszadalmasabb az az OIT-papír. Ugye már azt is elindítottad? Az mire megérkezik az több hét.
Ha minden megvan, akkor mehetsz a rendőrségre. Na, ott se fogod azonnal megkapni a vagyonőri igazolványt, min. 2-3 hét még az is.
Tehát összesen minimum 5-6 héttel számolhatsz.
Ha megvan a vagyonőri igazolványod, akkor mehetsz az állandó lakhelyed szerint illetékes kamarához, a kamarai igazolványodért. Azt azonnal megkapod, ha fizettél.

macifiu78 2011.03.28. 10:28:32

@EdinaEdina: Na most az OIT a Szalay utcába van??Ha igen akkor ott a helyszínen meg kaptam már a választ az egyetlen amire várok a 3100 ftos csekk-es papir válasza ha jól sejtem az a Hatosági igazolvány a neve.De most lehet én vagyok bele zavarodva .

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.03.28. 11:04:38

@macifiu78: Igen, az OIT a Szalay utcában van. Ha jól értem, akkor te személyesen intézted a cselekvőképességi igazolást. Tehát ezért már van OIT-papírod.
Akkor már csak a bűnügyi nyilvántartásos papírt várod. - ha jól értem -. Az meg szokott érkezni pár napon belüli

macifiu78 2011.03.28. 11:08:12

@EdinaEdina: igen de már 1 hete feladtam létezik,hogy nem kapok ennyi idő alatt választ?nem tudod hol lehetne érdeklődni ezzel kapcsolatban?

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.03.28. 11:14:29

@macifiu78: Most már bármelyik nap megkaphatod! Nyugi! :)
"Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Hivatala (büntetlen előéletű, nem áll az e törvény hatálya alá tartozó tevékenység eltiltás hatálya alatt)
Ügyfélszolgálat: 1097 Budapest, Vaskapu u. 30/B.
Nyitvatartás: hétfő és szerda 9.00-15.00, valamint péntek 9.00-12.00 óra között
Soron kívüli ügyintézés díja: 4 400,- Ft
Postai úton történő kérés díja: 3100,- Ft + 150,- Ft + 195,- Ft"
Idézet innen: www.szvmszkbp.hu/Dijtetelek/6/

macifiu78 2011.03.28. 11:52:13

@EdinaEdina: akkor még nyugodt leszek pár napig :) És köszi a segitséget :)

vinlasz 2011.03.28. 14:17:16

Nem az igazolványom, hanem a bízonyítványom veszett el!!!!!!!!!!!

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.03.28. 14:21:18

@vinlasz: Szia! :) Bocs, elnéztem a kérdésedet! :)
A kérdésedre a választ itt találod:
edinaoldala.blog.hu/2010/07/01/hol_lehet_potolni_az_elveszett_bizon

bruto 2011.04.03. 21:20:20

Sziasztok,
már egy hónapja elküldte az OIT-nek a cselekvőképesség igazolásáról szóló kérelmet(letöltöttem onnan ahonnan írtátok) és még mindig nem kaptam választ...ez tényleg ilyen sokáig tart?
a másik igazolást kb egy hét alatt megkaptam már...
köszönöm a válaszokat

Bihari Párduc 2011.04.04. 08:11:33

Sziasztok!
A hatósági igazolást a nyolcadik napon megkaptam.Én is a cselekvőképességről szóló igazolást várom.Mikorra várható?
Üdv

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.04.04. 08:58:24

@bruto: Szia! Igen, minimum 3-4 hét, mire kiküldik az OIT-papírt, tehát elég hosszú a várakozási idő. Lassan te is meg fogod kapni, addig kitartás! :)

Bihari Párduc 2011.04.04. 09:22:55

Kedves Edina!
Köszönöm szépen a választ!
Közben találtam a neten egy telefonszámot,melyen személyesen érdeklődtem ebben az ügyben.Az ügyintéző hölgy pontosan megmondta,hogy mikor érkezett be a papírom.Azt mondta amit lényegébe Te is Edina:a beérkezéstől számítva körülbelül 3 hét.
Mégegyszer köszönöm szépen a gyors választ!
Üdvözlettel,Sipos Lajos

bruto 2011.04.04. 19:40:11

@EdinaEdina:
Szia!
Köszönöm szépen! akkor még várok!Már én is gondoltam hogy felhívom őket de akkor még nem
Még jó hogy a hatósági bizonyítvány 90 napig jó!
Mégegyszer köszi

villám1 2011.04.07. 20:00:04

@macifiu78: Szia.Én Február 2-án kezdtem el intézni a papírokat,és Április 4-én vehettem kézbe az igazolványomat.
Összesen 2 hónap mire minden kész.
Türelem.

m.thomas 2011.04.12. 10:24:16

Szia Mindenki!

A cselekvőképességet igazoló papírt 20perc alatt kaptam meg. Bementem kitöltöttem és kész.

3hét alatt megvolt minden papírom.

A büntetlenséget igazoló kérelmet már a tanfolyam indulásakor megkérheted.
Ezzel sporol6sz időt. A másolatok mindenhol pár perc alatt megvannak.
És a rendőrség is 1hét alatt kész.

Pablo90 2011.04.29. 17:55:13

Kedves Edina!Szoktam olvasgatni a blogodat és hasznos tanácsokat találok benne.Én is szeretném a segítségedet kérni ha lehet:már 78 nap telt el a vagyonőri igazolványom igénylése óta és hiába várom nem érkezett még meg.Sajnos 3 munkahelyet vesztettem el ez miatt ahova mehettem volna azonnal. Közben már tanfolyami csoportársaim akivel tartom a kapcsolatot ők már megkapták 2 hete az igazolványt.Aggódom hogy valahol fennakadhatott és azért nem jön? .A hatósági igazolvány eredetivel megegyező másolatát az igénylése óta rá 2 hétre meg is kaptam ami nálam is van azóta,.Igaz az hogy "lekelett volna adni" a kapitányságon (egy ismerős tanácsa) már félek hogy lejár a 90 nap és igényelhetem újból. Kérném a segítségét hogy most merre is forduljak mit tehetek én ez ügyben. válaszát előre is köszönöm.

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.05.01. 08:37:52

@Pablo90: Szia Pablo! :) Érdeklődtél már a rendőrségen a vagyonőri igazolványok kiadásával foglalkozó ügyintézőtől? A vagyonőri igazolványt nem mindenhol postázzák ki! Van olyan ismerősöm, akinek kipostázták, pl. nekem be kellett érte mennem.

A 78 nap az már bizony nagyon sok.

Az OIT-papírt is leadtad nekik? Minden olyan papírt leadtál, ami az igényléshez szükséges?

pablo90 2011.05.01. 14:28:46

Szia Edina!Köszönöm a gyors válaszod.
Igen, érdeklődtem már 3-szor és mindig azt mondták hogy várjak türelemmel,majd ahogy megérkezik hozzájuk ők azonnal postázzák ki a lakcímemre.Mindent időben elintéztem a vizsga után ami Feb 5 én volt 4.napra rá minden bevolt fizetve :közjegyző,hatósági igazolvány 3100Ft, ,vagyonőri igzolvány igénylés 6900Ft.az OIT cselekvő képességéről szóló törvény én ugy tudom 2010 májusától megszünt.Eddig türelmesen vártam de már kezdem azt hinni fennakadt valahol.Már teljesen tanácstalan vagyok hogy hova is fordulhatnék:(Mindig csak azt mondták a Kecskeméti rendőrkapitányságon hogy várjak türelemmel majd küldik de azóta 79nap eltellt és ahogy te is leirtad az már sok idő.

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.05.01. 17:13:03

@pablo90: Pablo szia! :) OIT-papír: 2010. májusában annyi változás történt, hogy ingyenessé vált az OIT-papír igénylése. DE kell az OIT-papír.
Nem az lesz a gond, hogy nincs OIT-papír? Igényeltél OIT-papírt? Vagy nálatok a rendőrség intézi? Van néhány település, ahol ezt a rendőrség intézi, de az esetek 99 %-ában a vagyonőri igazolványt kérőnek magának kell az OIT-papírt beszereznie.

Pablo90 2011.05.02. 10:40:27

Sia Edina!köszönöm gyors válaszod.Ma reggel bennt voltam a Kecskeméti rendőrkapitányságon újból és megkérdeztem ,hogy miért nem kaptam még meg a vagyonőri igazolványomat,és az OIT papíromról tudnak -e valamit,és azt mondták hogy március 1-én továbbították a vagyonőri igazolvány utáni kérelmet Budapestre.De még nem érkezett onnan válasz Az OIT papíromat ahogy említetted ők intézik.Kértem egy telefonszámot tőlük:0613544270 de hiába hivtam már egy jónéhányszor senki nem veszi fel.Kérlek ha tudsz segíteni nagyon megköszönném mert teljesen tanácstalan vagyok pár telefonszám is megtenné amin tudnák érdeklődni az idenem érkező igazolványom felől.előre is köszi.Üdv: Pablo

Pablo90 2011.05.04. 07:36:56

Szia Edina! Igen,sajnos az OIT papírom miatt áll az egész folyamat.Sajnos én is a 2 hónaposok táborába tartozom mivel az illetékes rendőrkapitányságon bennt voltam érdeklődni és az innen kapott információ szerint 2011.március 1-én továbbították a kérelmemet.Köszönöm szépen az általad nyújtott segítséget,elérhetőségeket megpróbálkozom velük. Üdv:Pablo

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.05.04. 07:47:52

@Pablo90: Pablo, te merre laksz? Messze Budapesttől? Ha már ilyen régóta áll az ügyed, és ha még mindig nem érkezett meg az OIT-papír, akkor személyesen is bemehetsz érte.
Az egy úr - pont tegnap levelezgettünk -, akinek fegyver miatt kellett a papír szintén másfél hónapig várakozott. Aztán elunta a várakozást, kinyomtatta a nyomtatványt, kitöltötte, felutazott Budapestre. S el is intézte pár perc alatt az egészet.
Hatalmas a csúszás az OIT-nál, az alkalmazott akivel tegnap beszéltem mondta, hogy 2 hónappal korábban beadott papírok vannak náluk "válaszra" várva. Aki már kb. egy hónapja megindította az ügyét, az ha bemegy hozzájuk azonnal megkapja a kért papírt.

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.05.04. 09:37:52

@Pablo90: legalábbis nekem tegnap telefonon ezt mondták.... szóval ha esetleg odamész, akkor jelezzed nekik, hogy már március óta húzódik az ügyed.

Pablo90 2011.05.04. 09:42:41

Szia Edina! Kecskeméten lakom így hát természetesen az ottani kapitánysághoz tartozom amit említettem előző levelemimben hogy ők intézik az OIT papírjaimat.Szerinted megmerjem reckírozni hogy felmenjek Budapestre elintézni az OIT papíromat?S ha sikerül utánna az OIT papírt hova adjam le? köszönöm előre is válaszod! üdv Pablo

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.05.04. 10:44:12

@Pablo90: Szia! :) Tudom, hogy drága a felutazás.
Haladéktalanul írj nekik az általam megadott e-mail címre - személyes adataid megadásával, hogy be tudjanak azonosítani -. Írjad le, hogy március eleje óta várod az OIT-papírt, s hogy ezért már álláslehetőségtől is elestél.
Holnap tudod őket telefonon elérni. (mivel kedden és csütörtökön van ügyfélfogadás) Beszélj velük telefonon is!
Az úr - akiről az előbb írtam - március hatodika óta várta egy vidéki városban a papírjait, míg aztán végső elkeseredésében felutazott Budapestre! Ez van! :(
Gondolom, hogy az OIT alkalmazottait is köti a 30 napos ügyintézési határidő. Ezért mondhatták nekem azt tegnap - mikor telefonon beszéltem tőlük egy hölggyel -, hogy ha már kb. egy hónapja húzódik az ügy, akkor ha bemegy hozzájuk az ember, akkor odaadják a papírt neki. /hááát, nekem ezt mondták :)/
Azt hangsúlyozni kell - akár telefonon, akár levélben, akár személyesen kommunikálsz velük -, hogy már két hónapja várakozol az OIT-papírra.

Pablo90 2011.05.05. 10:02:12

Kedves Edina!Természetesen írtam nekik a megadott e-mail címre,s válaszoltak is hogy ma adják postára a papíromat, ugyhogy szerintem hétfőre vagy keddre itt is lesz Kecskeméten az OIT papírom."Merem remélni" Onnantól kezdve hogy az illetékes kapitányságra ér a papírom körülbelül mennyi idő még kiküldik a vagyonőri igazolványt? Üdv:Pablo

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.05.05. 19:36:55

@Pablo90: Hali! :)
Örülök, hogy kezd látszódni az alagút vége! :)
Vagyonőri igazolvány: minimum 2-3 héttel számolhatsz!

Pablo90 2011.05.18. 14:24:57

@EdinaEdina: Kedves Edina! Hétfőn megérkezett a vagyonőri igazolványom végre valahára majd 3 hónapra.Szeretném megköszönni az eddigi segítségedet,és a sok információt! Üdv:PABLO

Expiritus 2011.06.15. 13:13:42

Szia Edina!Sziasztok!
Kérdésem a következő:El kell-e végeznem a vagyonőri tanfolyamot ha 5 évig szerződéses határőrként dolgoztam?Egy kósza pletykát hallottam hogy ilyenkor bizonyos pénzösszeg ellenében a rendőrségen kiállítják részemre.
Igaz ez vagy hamis?
Válaszod előre is köszönöm.
Üdv

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.06.17. 07:02:51

@Expiritus: Szia Expiritus! :) Elvileg ezeket a végzettségeket fogadják el a vagyonőri igazolványok kiváltásához/kiváltásánál: edinaoldala.blog.hu/2010/08/30/milyen_szakkepesitesek_fogadhatoak_el_szemely_es_vagyonori_biztonsagi_ori_szakkepesiteskent
A "bizonytalan eseteket" fel szokták küldeni állásfoglalásra Budapestre.

bumm1234 2011.07.05. 19:36:24

Üdvözletem

A mostani munkahelyemen kérnek tőlem egy Erkölcsi Bizonyitványt, persze ezt magamnak kell beszerezni és fizetni.A kérdésem az lenne hogy a Vagyonőri vagy a Kamari igazolványom nem igazolja nekem az Erkölcsit?

Előre is köszönöm a választ.

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.07.07. 18:50:55

@bumm1234: Szia Bumm!:) A vagyonőri igazolványod kiváltásakor egy mélyebb átvilágításon estél át, mintha "csak" egy sima erkölcsi igazolványt kértél volna.
Mégis miért kérheti a munkaadód az erkölcsit? Szerintem azért, mert meg akar győződni arról, hogy a vagyonőri igazolványod kiváltása óta nem történt valami olyan, amitől nem lenne tiszta az erkölcsid. (Évente van a vagyonőri igazolványok felülvizsgálata. Sajnos nem mindig bukik ki, vagy csak késve, ha valakivel valami olyasmi történt/történik, ami miatt nem lehetne őr. Pl. tudok olyan srácról, aki felfüggesztett börtönbüntetést kapott, és már letelt a 2 év felfüggesztett, de még mindig nem vette el a rendőrség a vagyonőri igazolványát.) Szóval talán ilyen dolgok miatt kérhette tőled az erkölcsit... talán...

bumm1234 2011.07.08. 06:48:40

Köszönöm a választ.
Igazából csak megakartam spórolni x összeget, de akkor marad az egész procedúra :(

Köszönöm még1*

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2011.07.08. 06:50:34

@bumm1234: Szia! :) Ha kéri, akkor sajnos nem igen tehetsz mást! :(

K-Csaba 2011.12.21. 06:33:19

Szia Edina!

Nem rég vizsgáztam és most igénylőlapon következő pontokon akadtam el, oda mit kell írnom?

5.1. Egyéb,a bűnügyi nyilvántartási rendszerben kezelt,alábbi adataim továbbítását kérem:

7.

8.

Ebben a 3 pontban kérem szépen a segítségét.Válaszát előre köszönöm.

Tisztelettel:Csaba

Laller731 2012.04.25. 10:17:07

Sziasztok .
Lenne egy kérdésem és hálás lennék ha valaki tudna egy értelmes elfogadható választ nekem adni .a kérdésem a következő lenne : Szeretnék lerakni egy biztonsági őr vizsgát amihez erkölcsi feddhetetlenségi kell, viszont már volt egy súlyos testi sértésben ellenem eljárás melyért kaptam 2 év felfüggesztettet , kaphatok ettől még erkölcsi feddhetetlenségit,és hol adják ki ????

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2012.04.27. 05:12:34

@Laller731: Szia!
A feddhetetlenségi igazolásról:
edinaoldala.blog.hu/2011/09/29/a_feddhetetlenseget_igazolo_hatosagi_bizonyitvanyrol_kik_kaphatjak_meg_teritesmentesen
Hogy kaphatsz-e az attól függ, hogy mikor kaptad a évet. Már letelt a 2 év, tehát mentesültél?
Itt olvashatod, hogy a mentesülés után hány évvel kaphatsz vagyonőri igazolványt:
www.szvmszk.hu/files/images/Orszagos/jog/Magyar_Kozlony_2009-83_17641-17642.pdf

pepike01 2012.05.11. 11:46:46

Üdv! Szeretném elvégezni a biztonsági őr tanfolyamot de addig nem akarom el kezdeni,amíg nem tudom hogy kiválthatom-e a vagyonőri igazolványt?
Mert 17 éves koromba auto lopásért csak pártfogót kaptam 2 évig kellet hozzá járnom, ami 2008-ban járt le.

Tehát a kérdésem, hogy ezért még nyolc évig nem kaphatok vagyonőri igazolványt a jelenlegi rendelkezések szerint? Aki pártfogóhoz járt.

És most a fedhetetlenségi igazolás 3.pontjába Mit kell irni? lakhaly szerinti rendörség cimét vagy csak akkor kell oda irni bármit is ha a postázási cim eltér a lakcimtöl?

A lakhely szerinti rendőrségre is küldenek automatikusan egy példányt a fedhetetlenségi igazolásomról vagy a vagyonöri igazolvány kiváltásánál élég az enyém amit postán kapok?

pepike01 2012.05.12. 04:29:25

csak pártfogo felügyeletet kaptam.

Tallér Krisztián 2012.10.31. 16:07:17

@pepike01: Szia! Az előző írásomban rosszul írtam meg utána néztem és már 2011-től töröltek a nyilvántartásból téged mert a pártfogolt idő végén mentesülsz nem 3 évre rá! és onnan 3 évig vagy még a nyilvántartásban azaz 2011-ig!!!

Tallér Krisztián 2012.10.31. 16:07:19

@pepike01:

A pártfogói felügyelet letelte után 3 év a mentesítés azaz 2011-ben mentesülsz és onnan számítva további 3 évig azaz 2014 ? hó ? napjáig nem kaphatsz vagyonőri igazolványt a 2009 évi XLVII. törvény 20. § e) pontja alapján.

aero100 2012.10.31. 16:08:11

Szia!
Tudom, hogy sokan kérdezték már kaphatnak-e vagyonőri igazolványt büntetett előélettel. Sajnos fogalomzavarban vagyok, ezért szeretnélek megkérdezni Téged, mert mindenki mást mond. 2009. májusában szabtak ki rám súlyos testi sértés miatt pénzbírságot, melyet 2009. júniusában ki is fizettem. A tárgyaláson a bírónő azt mondta, hogy amint befizetem a pénzösszeget, semmilyen hátrányos helyzet nem ér. A bűnügyi nyilvántartásba megnézettem egy barátommal, hogy benne vagyok-e és meglepetten láttam, hogy a "hátrányos jogkövetkezmények alatt álló, büntetlen előéletű"-ek között vagyok nyilvántartva. Azt szeretném tudni, hogy kaphatok-e vagyonőri igazolványt, ha nem, akkor miért mondta bírónő, hogy tiszta marad a priuszom és semmilyen joghátrányt nem szenvedek. Várom válaszod, köszönöm szépen.

Menő vagy nem Menő 2012.10.31. 16:08:38

Kár,hogy ez az oldal,illetve a fórumozás szinte már semmi másról nem szól,mint tájékozatlan,értetlen emberek felesleges kérdésgombolyítóiról,a "hogyan lehet vagyonőri igazolványom" kérdéskör körül.Ezeket a kérdésekre a válaszokat kb. 3 perces Google kereséssel meg lehet találni.
Az ágazatban ennél 1000 plusz egy fontosabb kérdés van amiről eszmecserét lenne érdemes/kellene folytatni itt (is).

Gaben01 2012.10.31. 16:08:50

Szia Edina!Kérdésem az lenne,hogy a rendőrségen ideiglenes lakcímre is kiküldik a vagyonőri igazolványt lehet e ilyet kérni egyáltalán? Mert az állandó lakcímemen nem tudom átvenni az igazolványomat.

Előre is köszönöm a válaszod :)

Tiba65 2013.01.04. 09:19:48

Szia Edina! Kitöltöttem és elküldtem az
adattovábbítás iránti kérőlapot de utána néztem meg a tájékoztatót,hogy a 3.ponthoz nem a kapitányság adatait írtam,hanem a sajátom.Ez nagy gond?
Köszönöm a válaszod! BUÉK!

EdinaEdina · http://edinaoldala.blog.hu/ 2013.01.04. 13:28:57

@Tiba65: Szia! :) Az gond! :( Vissza fogják küldeni hiánypótlásra. Ha nem küldenék vissza, akkor meg a rendőrségi ügyintéző fog problémázni, mert kell egy olyan példány, ami a rendőrkapitányságra érkezik. (Ezzel akarják kiszűrni az esetleges visszaéléseket.)

Kiss Zsanett Ildikó 2013.03.14. 11:01:56

Szia Edina.Érdeklődni szeretnék,hogy most fogok vizsgázni. Utánna milyen papírokat kell a rendőrségre bevinni és mennyi idő mire az igazolvány megjön?Mert nekem lenne Április közepétől munka,de ugye kell az igazolvány hozzá.Vagy lehet sürgősségin kérni??Köszi:Zsani

BBSHING 2014.03.07. 10:19:59

Szia Edina!
Sajnos úgy alakult, hogy ez év januárjában lejárt az igazolványom (újabb fajta) viszont most nagyon gyorsan (a hónap végéig) meg kellene hosszabbítanom. Van e mód arra, hogy ilyen rövid idő alatt megcsináltassam? Úgy tudom, hogy az erkölcsi bizonyítványt meg lehet gyorsítani személyesen némi "felárral". Ha igen akkor mi a módja? Esetleg a rendőrségi folyamatot is lehetne hasonlóképpen?
Előre is köszönöm a válaszod!
süti beállítások módosítása